T.T好耐冇上黎打blog啦,今日Miss朱(我班主任)唔係度,超happy!^.^
有幾日冇上黎,有冇掛住我呢?嘻嘻!
唉!好Q無聊哦!!!
Hi,我叫阿静,^.^
今日好煩呀!T.T我最討厭我班D班長and班主任!
哼!連續2日被人記名,仆街!超屌!