☆我失去過♥ 所以更珍惜擁有☆
好歡迎你黎到我嘅blog,記得要留言啊!
lavender911
暱稱: ☆我失去過♥所以更珍惜擁有☆
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
掛住!
中山d相
2008-07-19
School Tour
就快放暑假啦!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
"Fan"最like嘅歌
蕭敬騰(Jam)
活著
王子的新衣
一輩子存在
多希望你在
奮不顧身------(blog 播緊)
原諒我
海芋戀
痛愛
收藏
-------------------------------------------------------------------
The Call (納尼亞((魔幻王國)):卡斯柏王子 電影主題曲)
-------------------------------------------------------------------
Westlife:
Fool Again
My Love
Swear It All Over Again
You Raise Me Up
-------------------------------------------------------------------
Endless Story(日文歌)----------Yuna Ito
-------------------------------------------------------------------
那首歌--------林宥嘉
背影--------林宥嘉
這天--------蘇打綠
小情歌--------蘇打綠
知足--------五月天
米老鼠--------五月天
-------------------------------------------------------------------
2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


Sport Days..... 愉快

一連2日既Sport Day終於完啦!

尼2日都凍到痴線啊..好凍好凍....

第一日就無聊,不過今日就精彩好多啦!

今日一早就有比賽啦,就系跳遠,我知一定輸架啦,

因為有田徑隊系到,陪玩架喳,哈哈哈.......

下奏就有最精彩既接力啦!

我發現A grade d男仔都痴線架,跑得勁快囉!

總之d人跑得勁快啦!如果我想跑得好似佢地甘快,睇怕要等到下世啦....

我全日既焦點除左接力之外,就系啦啦隊!

我地今日坐系藍社隔離,今日一開始,啡同藍就開片。

最好笑既一幕系當Miss Tang 宣佈啡社領先緊之後,

啡社就好大聲甘艾啦,藍社睇唔過眼就又大聲甘艾。

跟住啡社既幹事對住藍社艾,甘藍社就愈行愈過,最後仲要系成班對住啡社艾。

兩個社系到狂艾,好似有d開片既感覺,勁好笑囉!

去到最後既班獎禮仲好笑。

啡社伶4x100接力champion(好幾個)艾口號,藍社就話聽唔到啡社艾咩。

到藍社伶champion既時候艾,啡社又話聽唔到佢地艾咩,勁好笑囉...

今年啡社又第一啦,好開心....

希望下一年,啡社又可以伶第一啦!

Bigelow(拍拍拍)

Champion(拍拍拍)

Bigelow is the champion (拍拍拍  拍拍  拍)

 

刊登時間:2008-02-16 10:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]