☆我失去過♥ 所以更珍惜擁有☆
好歡迎你黎到我嘅blog,記得要留言啊!
lavender911
暱稱: ☆我失去過♥所以更珍惜擁有☆
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
掛住!
中山d相
2008-07-19
School Tour
就快放暑假啦!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
"Fan"最like嘅歌
蕭敬騰(Jam)
活著
王子的新衣
一輩子存在
多希望你在
奮不顧身------(blog 播緊)
原諒我
海芋戀
痛愛
收藏
-------------------------------------------------------------------
The Call (納尼亞((魔幻王國)):卡斯柏王子 電影主題曲)
-------------------------------------------------------------------
Westlife:
Fool Again
My Love
Swear It All Over Again
You Raise Me Up
-------------------------------------------------------------------
Endless Story(日文歌)----------Yuna Ito
-------------------------------------------------------------------
那首歌--------林宥嘉
背影--------林宥嘉
這天--------蘇打綠
小情歌--------蘇打綠
知足--------五月天
米老鼠--------五月天
-------------------------------------------------------------------
2007 年 4 月 12 日  星期四   晴天


開心... 開心

我今日一大早就去左去玩囉!

同Yuki,Cindy Tse and Crystal齊齊去唱k,

我地去KT唱。

間房都ok細...

大家都系到狂點歌,

點解我地唔系狂唱歌而系狂點歌呢?

因為我地唔點歌就冇得唱,

系唔系好get啊?

哈哈!

唱啊唱,

話甘快就到1點啦,

我地系時候交房囉!

跟住我地去apm睇戲。

至於睇咩戲呢?

甘就自己估下啦!^^

套戲有少少children不宜,

同埋,

我睇唔明佢個endding啊!

今日都幾開心,

不過諗到仲有幾日就要返學,

就有d upsad!

嗚嗚..............

刊登時間:2007-04-12 11:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]