☆我失去過♥ 所以更珍惜擁有☆
好歡迎你黎到我嘅blog,記得要留言啊!
lavender911
暱稱: ☆我失去過♥所以更珍惜擁有☆
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
掛住!
中山d相
2008-07-19
School Tour
就快放暑假啦!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
"Fan"最like嘅歌
蕭敬騰(Jam)
活著
王子的新衣
一輩子存在
多希望你在
奮不顧身------(blog 播緊)
原諒我
海芋戀
痛愛
收藏
-------------------------------------------------------------------
The Call (納尼亞((魔幻王國)):卡斯柏王子 電影主題曲)
-------------------------------------------------------------------
Westlife:
Fool Again
My Love
Swear It All Over Again
You Raise Me Up
-------------------------------------------------------------------
Endless Story(日文歌)----------Yuna Ito
-------------------------------------------------------------------
那首歌--------林宥嘉
背影--------林宥嘉
這天--------蘇打綠
小情歌--------蘇打綠
知足--------五月天
米老鼠--------五月天
-------------------------------------------------------------------
2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


~永光~ 愉快

今日我同yuki一齊返左永光啊!

點解我地要返永光呢?

因為我地應成左姍咕囉!

就系甘簡單。

睇完畫劇,

玩完遊戲,

就同佢地一齊去食lunch。

跟住就去左附近既籃球場玩,

玩得勁開心囉!

嘻嘻!!

 

但系當我地解散之後,

我同yuki就冇野做,

但系又唔想返屋企喎,

所以我地系黃大仙遊蕩,

無奈中......

 

行下行下,

見到有一班人系到表演跳舞,

仲佈一個坐住輪椅既男人系到畫畫,

甘我地就停系到睇。

睇下睇下,

就睇返屋企啦!

好唔好笑呢?

哈哈~~

 

真系好期待聽日既黎臨啊!

到底系咩事呢?

甘就敬請留意我聽日寫既日誌啦!

Bye-Bye!!!

刊登時間:2007-01-20 10:56 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]