好累呀
今日上堂默書錯左3個字T"T
星期六又要去聖救傷=-=
今日CL好凍呀...凍到我係咁震....
竟然今日唔洗留堂=.=
真係正-0-
不過聽日又要開始留返,好唔HAPPY Z"Z
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 |