|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
EXAM-CA  |
分類: 2010.1 |
今日終於考CA啦.....
超緊張,隻手都震埋..(太誇了吧..==")
一打開份卷.....@@啞左.....
以為呀SIR會出PAST PAPER,點知......X%YZ
見到D題目啞曬....一係識睇但唔識用英文寫,
一係就直頭唔明UP咩.....
希望合格.....(泣....)
考完,同呀柱走了,搭車時又見到巴沙,
話說我係第2次搭車撞到佢啦,仲要2次都係我無意發現佢
(其實佢一早見到我..==")
番到屋企.....繼續中史吧.....唉.....
聽日,考最後一科啦...!!! 
|
| 發表時間:2010-01-21 05:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
TM行  |
分類: 2010.1 |
今日放假溫習,
8點就起左身,
9點出門口,去TM LIBRARY,
因為要借PAST PAPER黎溫.....
早上依然胃痛,SO無食早餐了......
好多書都想借,
但仍考試中,
睇番自己本中史書仲好=="
話說中史先溫了5%,
點算.....諗落都驚.....
11點番到屋企....繼續CA.......
借了,好似幾好睇咁(寫現代人的寂寞)
唉...好難....><
|
| 發表時間:2010-01-20 04:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
病...  |
分類: 2010.1 |
終於考完中化.....
當然又係差啦....
卷二寫左好多垃圾
11點半放,同SHINY,PP&柱搭車番屋企,
今日繼續溫CA......
下午胃痛(我諗係杯咖啡..==")
一粥麵既LUNCH^^ |
| 發表時間:2010-01-20 04:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 18 日 星期一  |
2010 年 1 月 5 日 星期二  |
上學日  |
分類: 2010.1 |
今日終於番學啦....見到6A既同學仔,好開心呢~
個個都精神充足(除了箱兒)XD
文學堂,芳姐今日心1情靓爆,請我地食佢D心信~
上堂一路食一路聽,好開心~^^
仲有佢唔追功課~
電腦堂竟然攞錯書..=3= SO同甜甜睇~^O^
英文冰冰又唔上堂..成堂同TINA,YAN,WING傾計~
放學比偶像輔導了1小時.....(無言)
番到屋企...攞左2小時溫文學~終於做到了....(感動)
但11點就訓左...捱唔住...><
|
| 發表時間:2010-01-05 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | » |