lawshunyi
暱稱: 純
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

最新文章
星期五
EXAM
TM行街日
賣旗日
考完試
每月文章
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

 

2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


EXAM-CA 不安 分類: 2010.1

今日終於考CA啦.....

超緊張,隻手都震埋..(太誇了吧..==")

一打開份卷.....@@啞左.....

以為呀SIR會出PAST PAPER,點知......X%YZ

見到D題目啞曬....一係識睇但唔識用英文寫,

一係就直頭唔明UP咩.....

希望合格.....(泣....)

考完,同呀柱走了,搭車時又見到巴沙,

話說我係第2次搭車撞到佢啦,仲要2次都係我無意發現佢

(其實佢一早見到我..==")

番到屋企.....繼續中史吧.....唉.....

聽日,考最後一科啦...!!!

發表時間:2010-01-21 05:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


TM行 驚慌 分類: 2010.1

今日放假溫習,

8點就起左身,

9點出門口,去TM LIBRARY,

因為要借PAST PAPER黎溫.....

早上依然胃痛,SO無食早餐了......

好多書都想借,

但仍考試中,

睇番自己本中史書仲好=="

話說中史先溫了5%,

點算.....諗落都驚.....

11點番到屋企....繼續CA.......

 借了,好似幾好睇咁(寫現代人的寂寞)

唉...好難....><

發表時間:2010-01-20 04:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 19 日  星期二   晴天


病... 無奈 分類: 2010.1

終於考完中化.....

當然又係差啦....

卷二寫左好多垃圾

11點半放,同SHINY,PP&柱搭車番屋企,

今日繼續溫CA......

下午胃痛(我諗係杯咖啡..==")

一粥麵既LUNCH^^

發表時間:2010-01-20 04:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


EXAM 愉快 分類: 2010.1

今日既LUNCH......

 

考中化...頭都痛....

發表時間:2010-01-18 01:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2010 年 1 月 5 日  星期二   晴天


上學日 開心 分類: 2010.1

今日終於番學啦....見到6A既同學仔,好開心呢~

個個都精神充足(除了箱兒)XD

文學堂,芳姐今日心1情靓爆,請我地食佢D心信~

上堂一路食一路聽,好開心~^^

仲有佢唔追功課~

電腦堂竟然攞錯書..=3= SO同甜甜睇~^O^

英文冰冰又唔上堂..成堂同TINA,YAN,WING傾計~

放學比偶像輔導了1小時.....(無言)

番到屋企...攞左2小時溫文學~終於做到了....(感動)

但11點就訓左...捱唔住...><

 

 

 

發表時間:2010-01-05 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]