今日去camp..... 希望唔好凍死 .....................
今日學校賣旗 朝日勁凍呀 今次第一次賣 成績嘛嘛 食左好多次檸檬呀 搞到好唔爽
聽日星期二 就係我地間學校 男甲既學界啦 好振奮呀 期待明天
今日去左睇一套 我一開始覺得唔好睇既電影 就係"生命最後一個月的花嫁" 真係唔錯 個人認為. 可惜女主角死左.... 真慘..
冇返2日 有排先好返, 今日雖然冇返 但我死左返學校練波 因為我地練波既日子唔多 唔想miss左每次練波既機會 唉 食完藥 藥效黎了 練練下 4支冇力 唉 真麻煩 幾時好返嫁
總括黎講 中秋一年悶過一年 唉 細菌感染 眼睛發炎 幾時好返- - 眼依家野好麻煩
今日大逃亡 冇返學.去左食早餐....... 食完....想睇戲 準備去睇死神. 可惜我地太早去啦 哂左d$ 飛的去 一到步.唉" 要1245先有場 等成2個鐘. 等到傻左啦 由於悶過頭去左網吧玩左2個鐘 有得睇啦 可惜死神依套野 太短啦 今晚要好好休息 準備第一次 "友誼波"
唉...........近排d感冒好犀利.... 成家d人都中哂招... 搞到好唔舒服. 不過都好. 唔洗返 今日下就 又黎料 所以 告假半天 .....所以大家要提防
唉 星期六日都完啦 又返學 好要悶啦 唉.... 讀書有d樂趣就好啦
唉..終於捱完依星期 好辛苦..星期6又補課 好悶 成班讀書人 好唔合群.... 仲有3年 慢慢捱 返學真冇癮....又多功課做... 今日打波又黑仔 一次2隻腳抽筋. 真係第一次囉. ............ 想睇死神4來了....3D果隻.....唉 又唔得- -