好味ar!獨個兒係home,邊打日記邊食"哈密瓜ice-cream"^V^ 今日早會專登紮兩條辮,呵呵! 排隊像夾三明治,熱! Lunch比平日遲放, 12點幾肚子就打鼓...=_=" Lunch返去之路上, 連身裙喊... 不懂安慰...不懂哄她... 但...不知可樂有冇同佢冰釋前嫌... 整堂橋牌都悶得發慌... 玩killer玩到...唉... 什麽也不是... 3:54pm又追車, 跑得很快!有進步! 幸好車上冇人見到@_@"