今天,我去了麥理浩夫人度假村日營,我真的very happy ar!
第一站:繩網陣
都幾好玩,但無宣道園個個咁刺激~
第二站:攀石牆
very very easy~
第三站:羽毛球場
超級細!=_=
第四站:文娛館
有棋,體育用品,氣墊球,足球機租借,還可使用reading room~
第五站:飯堂
lunch都ok,d野好便宜~
第六站:草藥園
完全唔覺得佢係草藥園囉~
第七站:手工藝室
整左條靚靚手繩~
第八站: 射箭場
好累ar!要勁大力先飛到枝箭出去~都有一枝射中~
第九站: 單車場
爆細!但d賽道都幾彎彎曲曲ga!
跟住就同個營講bye bye la~
好慘! 無帶泳衣, 無得游水水~
我覺得黄昏營會好玩d(有歷奇活動&夜裡尋寶)~ 因為個度好多斜路~
|