| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 7 日 星期日  |
|
|
Nakada 於 2007-01-08 01:29 PM 發表:
HIHI~*
我又黎啦~~~
改左版都幾好~~^^
|
網主回覆
咁就好la~~我仲驚唔靚添~~ Posted at 2007-01-08 02:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唐>.=雯 於 2007-01-07 09:11 PM 發表:
你個版轉左頁面....幾好喎!
隻狗仔好Q~~~~~^^
|
網主回覆
多謝~張圖其實係我fd用閃字模式整ga!!!我會代你向我fd講ga la~~~
Posted at 2007-01-08 01:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唐>.=雯 於 2007-01-07 02:37 PM 發表:
你講既女singer我都鍾意!
但側田就 so so啦!
我最鍾意janice + fiona~~~~~
你有冇聽過jill 既可可啊?
好聽啊!
|
網主回覆
係呀,係咩?但我真係好love側田ar,佢ge決戰二世祖&情歌都好好聽ar!!!!!!!!!!
你覺得個板點呀? Posted at 2007-01-07 04:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|