嗚~嗚,原來o個個俾車撞死ge女仔係我間小學ga~(因為私隱問題,不便公開校名.其實你地好容易搵到)
佢真係好慘~~~~佢今年讀一年級咋!!!!
其實我都估到係我學校ga la~但係估唔到佢都係下午校~嗚
我真係希望佢係隔籬間學校~咁我無咁傷心~
不過lel d係命運,個天決定帶走佢一定有原因ge~~
希望佢下世會有永遠ge快樂~~~~