yeah!!!!今日收到件排球衫,紫+黑,靚!!!
前面有個number及學校簡稱(xxx)~~~
估下我幾多號??12?x!!13?x!!!14?x!!!you right!!is...........11!!!!
係我地學校ge傳統款(短袖,但係特別短,條領好特別~~~)
上屆ge師姐係普通短袖,條領無乜特別~~
但係點解個心口位咁低ge!?!?!?!?!?!?!?!?!?!