已經好多日無打日記lu~我就由年廿九講起la~
年廿九:
搭van仔去新世紀o個陣,o係車見到張大眾ge會員證,睇下個銀包,我張會員證呢?!?!睇下車o個張?竟然係我ge!!!我估我o係星期三o個時跌o左lu~
去o左行年宵,買o左個吹氣ge豬仔搖鼓,遮(真ge遮,好靚ga!$40 only)同閃燈眼鏡~
年三十:
同我媽去買瓜子同禮盒,仲買o左幾件新衫~
年初一:
去o左拜年,無咩特別野~
年初二:
一樣,去o左拜年,不過無咁悶~夜晚食團年飯.
年初三:
同我媽去o左志蓮靜苑食齋,仲買o左d齋,買o左$2xx=o=去埋南蓮園池,o個度真係好靚ga!
年初四(today):
又去志蓮靜苑+南蓮園池,不過今次成家去~好悶~.~我媽逼我去"O"
聽日要開始做功課,唔係遲d要練波就無時間la~
|