☆★一世愛你-----money!!★☆
*拜金一族*
拜金灰姑娘?!
lazybear
暱稱: 懶惰熊
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
999~
一元情~touching
23-6 disney!!!
1個月紀念
i want to cry..........
文章分類
全部 (108)
lazybear notice board (4)
lazybear photo日記 (3)
lazybear購物日記 (3)
lazybear懶懶生活日記 (16)
lazybearDIY手工日記 (2)
lazybear大日子日記 (10)
lazybear上網日記 (20)
lazybear上學日記 (12)
lazybear去玩日記 (6)
lazybear自言自語日記 (13)
lazybear奇遇日記 (2)
lazybear音樂日記 (5)
lazybear排球日記 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*Fiona...blog*
關心妍>3<blog
blog@關楚耀
kellyjackie blog=v=
nicole仔的日記網♀
twins-sniwt
﹊梁芷珊﹎blog
﹋懶惰板=.=﹌
§周汶錡blog§
◎Nicole日記 留言板◎...
↖周麗錡blog↗
〥楊千嬅blog〥
◢05-06年.6w班 留言板...
方力申blog:]
古巨基~~blog
泳兒blog㊣
華仁仔日記♂
劉浩龍/blog
鄭融^^blog
鄧麗欣!!!blog!!!!
最近訪客
最近沒有訪客
::Music Player::
歌曲::泳兒
歌手::黛玉笑了
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 47
今日人氣: 11
累積人氣: 3816
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 3 日  星期二   晴天


神奇小子險死記=.= 分類: lazybear去玩日記

今朝番數增,

傻豬&潘藹瑩??無到!!!

12:00,林曉嵐走o左~佢要做project.

淨番我同神奇小子(爛GAG王).

我唔知去邊食lunch好,神奇小子叫我去百佳食,

because佢都要去~

咁就going together la~

佢買o左a lot零食because佢要番大陸~

tomo.我go to taiwan哦!!!

我會買手信的.

我求其拎o左tuna魚夾餅+tomato薯片~

佢就buy o左about$40ge零食~

跟著we go to 萬寧to buy candies~

'戲肉'來了......

我地過馬路......

行到一半就紅燈.......

我就停o係安全島度.......

神奇小子想好似劉翔咁衝過對面!!!

可惜......

革命尚未成功,同志仍須努力!!!

佢未去到對面,d巴士就向佢衝過o黎!!!!

佢就即刻調轉頭走!!!

好似'亂世佳人'入面d難民咁!!!

超爆笑!!!撞佢唔死,算佢大命!!!

佢話佢咁耐都無試過咁,乜今日又會咁失敗ge?!

The End.^^

 

 






訪客留言 (返回 lazybear 的日誌)


唐>.=雯 於 2007-04-04 12:51 PM 發表:
佢真係好攪笑啊>v<
睇你話佢好似'亂世佳人'入面d難民咁!!!
真係無得頂~
佢應該去感謝上帝啦!!!
咁都死唔去!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我咪話佢買o左袋野ge.......
he run with move his model body.....
so like a 難民!!!
Posted at 2007-04-09 02:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Nakada 於 2007-04-03 11:34 PM 發表:
其實神奇小子係邊個?!-v-"
爛GAG王....我地班有好多喎.....XP〝

佢又咁好彩既............-v-
咁都撞佢唔死.....HA.......
笑死XD
成個難民咁......HA.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

神奇小子.......
1C(26)........
陳先生是也!!
Posted at 2007-04-09 02:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Racheltse728 於 2007-04-03 09:46 PM 發表:
佢咁做真係好白痴啊!
不過佢真係好好彩,咁都撞佢唔死!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係超白痴o個種!!
我第一個反應係o咀~
Posted at 2007-04-09 02:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]