| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 5 月 22 日 星期二  |
| 21-22號之日記 |
分類: lazybear上學日記 |
PTH,
匯報......
未到我o個group.........
maths,
test....好低分呀!!!
eng,
u-form??!!
又唔話俾人知,
吳鋒+番薯o係出面偷睇!!XD
Chin,
教書.........
Chis,
唔該吳尊教快dla~趕唔切la!!!!
放學,
Geo u-form.......
瓜o左!!~!!~!!
打波,
o個ball上o左1樓,
西瓜頭收埋o係staff.rm 1,
Mr.Choi幫我地拎番!!!
thx Mr.Choi....>v<
西瓜頭lor臭!!!!
側門關o左,最衰係西瓜頭......!
發生意外on斜路(not me.......)
琴日.......
Mus,
都係睇人表演......
ENG,
bor......
IS,
boring........~.~
chin,
忘記了.........>v<
啊!!!又睇龍的心,之前睇過.......
我估火爆林唔記得o左......
放學.....
傾PTH d野,
竟然傾o左1.5時鐘.
|
|
|
t0姐 於 2007-05-29 03:51 PM 發表:
|
網主回覆
thx 你哦~ Posted at 2007-05-29 07:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|