半年一度的交報告大日子又開始la.... 無錯~~~而家係夜晚12點幾la.... 識我ga人都g我係唔會咁夜都唔訓覺ga.... 因為對於我來講訓覺比任何野都來得重要..... 好la.... 而家同大家解釋下點解我仲未訓覺la.... 我唔訓覺ga原因主要會有3個..... 1.做報告(即係而家) 2.溫習(only for exam) 3.玩 就係呢3個原因la.... 係呢到.... 我好想講一句.... 我好眼訓AR~~~ 再同大家講一句..... 努力AR~~
今日係我咁大個女以來第一次咁好運架la.... 所以而家唔打出來我諗都無機會打出來la.... 大家係咪好想g夠竟係咩事呢~~~? haha.... 就係今日係上堂的時候...... 我同amela同珊珊找左個空閒時間出來抽籤.... 在我地咁多份報告之中的其中一份邊個出去present la.... 話說雖然佢地兩個都要我出去pesent~~ 我梗係唔制la~~~ 同埋呢個世界......(閱讀全文)
呢排我身邊ga人都同佢地自己身邊ga人吵架~~~ 有些人還到了談織論嫁的地步~~~ 但都還在吵架~~~ 我對於這些的一點也不擔心.... 到了要結婚的地步.... 即係證明佢地已經經歷左好多好多.... 也不會是第一次吵架~~~ 所以我相信佢地最後都會是和好如初的.... 唔通真係唔結婚咩..... 佢地大家都唔捨得la..... haha........(閱讀全文)
雖然無咩點看過最美麗的第七天~~ 初頭以為這套劇習只是做七天而已~~ 但是原來不是的.... 尋日同今日開始追來看la.... 見到阿恩(周麗淇)佢好慘ar~~~ 看到我喊ar~~ 佢由最初發現左自己有病~~~ 好唔開心...但佢積極面對~~ 到左差5多e好個病之後... 點g又發現自己有第二個癌症~~ 點g原來係遺傳左佢媽媽的病~......(閱讀全文)
今日番學真係搞到我好無mood ar.... 好唔開心....本來早上都好開心ga.... 相約同學一起上學.... 不怕自己一人哪麼無聊.... 又有人陪我傾tel.... 但是到了上課的時侯.... 情況真係好差.... 我行完樓梯上課室....哪時的我.... 很累很累....已經不想再動了.... 再加上今日有點不舒服.... 所以想靜靜的坐下來聽課....和發一下白日夢吧~......(閱讀全文)