吼 吼 吼 -v-
派 左 分 數 拉 0v0
合 格 晒 !!
好 野 `!
Maths 最 高 的 說 <3
可 惜 的 是 x)
Miss 話 今 日 會 調 位 ...
但 系 都 冇 調 *v*
好 想 快 D 就 調 也 !!
調 走 前 面 個 屎 忽 鬼 `!
哼 :}
補 充 :::`
ha , 今 日 Lunch 之 後 去 左 睇 M&M 打 排 球 -v-
之 後 行 開 左 一 陣 ...
反 反 去 睇 0v0
一 望 !!
佢 好 似 超 人 咁 哇 <3
金 雞 獨 立 -口-
好 得 意 x]
|