JASON .....>3<
忘記一個人很難....忘記一個自己愛的人.....更難....
感動人...不需要時間的付出.....只需抓緊那一刻的機會
lchakfung
暱稱: ""jason..]]
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-29
2006-08-28
2006-08-26
2006-08-24
2006-08-23
文章分類
全部 (86)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 86
留言總數: 84
今日人氣: 1
累積人氣: 1831
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天
2006-06-08

今朝個早會由我地偉大ge校長講...

都冇聽到佢講乜...

講講下後面盧sir同考和十分騰雞..

皆因就落雨..校長講完之後又話要頒獎...

由考和個神情得知佢好似係到話"有冇搞錯牙"..

第一堂ge math又派w.s........

係咁做..係咁做..係咁做~.~

中文堂講返琴日做ge果份卷...

真係難做...

eng堂派compo......悶..

-----------------------------------------小息-------------------------------------------

2堂IS又睇左套ETV..

d人係咁電到哎呀哎呀=,=

跟住rico話考我地考試d野..

有好多我刀識ga..

佢又成日話我答之前冇講"我知我知"..

我講左佢又話冇講..有問題..=0=

-------------(去左做DT)--------------lunch-----------------------------------------

跟住又上英文..做listening.............

PE考手球..

5球入龍門有3球中目標..成績不俗=_=""

又做左份問卷...全填3是最好的選擇

最後又打左陣波...

個盧思傑又整親我個鼻..

聽日要斬死佢...

------------------------------------放學------------------------------------------------

去當功完班...

果然冇人要黎..真好.有得早走..

拎住3本書+boxfile+個pe袋真辛苦..

那個moon又不肯拎boxfile..真可惡..

回到家繼續做DT...

晚飯後汁boxfile..

汁完先做功課..

好彩功課不是很多..但書都未溫..

算了...聽日先溫la~

刊登時間︰2006-06-09 01:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天
就好返la~

今朝7:30起左身去睇醫生覆診..

真係又俾佢吉多針..3次lu~..

佢話我個喉嚨發炎就冇乜事..but..

係喉嚨生左粒飛滋..(冇野講)

返到屋企訓到lunch食飯..

下晝睇左海神號..

場面不是太驚險~.~

之後做左陣功課...

晚飯又係食粥~.~..食左5日刀係食粥~.~

跟住抄hist同chin ge筆記..

順便可以溫下聽日ge中文quiz同hist dict..

臨exam都仲有咁多quiz同dict..真係唔明..

溫到12:00幾先訓..

(p.s.究竟我當值當邊層ga??????????)

刊登時間︰2006-06-05 11:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天
喉嚨好痛牙~~

呢幾日因為喉嚨痛..

冇mood打日記=,=

今朝又俾醫生吉左針..第2次la~..

之前已經睇左2次醫生la~..

頭2次睇都冇乜用..

但係呢一次俾佢吉左一針..好左好多..

牙媽仲話俾佢吉多次=0="""

今日成日係到訓...

朝早訓左2個中...

下晝又訓左4個中...

今晚又唔g幾點先訓得著...

呢兩日都冇做功課..

so聽日要做la~..

刊登時間︰2006-06-03 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]