| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 8 日 星期四  | |
| 2006-06-08 |
今朝個早會由我地偉大ge校長講...
都冇聽到佢講乜...
講講下後面盧sir同考和十分騰雞..
皆因就落雨..校長講完之後又話要頒獎...
由考和個神情得知佢好似係到話"有冇搞錯牙"..
第一堂ge math又派w.s........
係咁做..係咁做..係咁做~.~
中文堂講返琴日做ge果份卷...
真係難做...
eng堂派compo......悶..
-----------------------------------------小息-------------------------------------------
2堂IS又睇左套ETV..
d人係咁電到哎呀哎呀=,=
跟住rico話考我地考試d野..
有好多我刀識ga..
佢又成日話我答之前冇講"我知我知"..
我講左佢又話冇講..有問題..=0=
-------------(去左做DT)--------------lunch-----------------------------------------
跟住又上英文..做listening.............
PE考手球..
5球入龍門有3球中目標..成績不俗=_=""
又做左份問卷...全填3是最好的選擇
最後又打左陣波...
個盧思傑又整親我個鼻..
聽日要斬死佢...
------------------------------------放學------------------------------------------------
去當功完班...
果然冇人要黎..真好.有得早走..
拎住3本書+boxfile+個pe袋真辛苦..
那個moon又不肯拎boxfile..真可惡..
回到家繼續做DT...
晚飯後汁boxfile..
汁完先做功課..
好彩功課不是很多..但書都未溫..
算了...聽日先溫la~
|
| 刊登時間︰2006-06-09 01:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 5 日 星期一  | |
| 就好返la~ |
今朝7:30起左身去睇醫生覆診..
真係又俾佢吉多針..3次lu~..
佢話我個喉嚨發炎就冇乜事..but..
係喉嚨生左粒飛滋..(冇野講)
返到屋企訓到lunch食飯..
下晝睇左海神號..
場面不是太驚險~.~
之後做左陣功課...
晚飯又係食粥~.~..食左5日刀係食粥~.~
跟住抄hist同chin ge筆記..
順便可以溫下聽日ge中文quiz同hist dict..
臨exam都仲有咁多quiz同dict..真係唔明..
溫到12:00幾先訓..
(p.s.究竟我當值當邊層ga??????????) |
| 刊登時間︰2006-06-05 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 3 日 星期六  | |
| 喉嚨好痛牙~~ |
呢幾日因為喉嚨痛..
冇mood打日記=,=
今朝又俾醫生吉左針..第2次la~..
之前已經睇左2次醫生la~..
頭2次睇都冇乜用..
但係呢一次俾佢吉左一針..好左好多..
牙媽仲話俾佢吉多次=0="""
今日成日係到訓...
朝早訓左2個中...
下晝又訓左4個中...
今晚又唔g幾點先訓得著...
呢兩日都冇做功課..
so聽日要做la~.. |
| 刊登時間︰2006-06-03 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 29 | »
|