24/12
今日去左幾個地方- -
先去九龍城..我個fd屋企...但由6點度係街度等個fd 等到成8點半- -(因為佢話快了...所以我唔去m記坐...點知被人話on nine.... 講真...我真係唔開心..重火火地...我等都等到火都黎...重要比人話on..你話快我先廢事行咁遠...咁都叫on...?)
Anyway...之後入去沙田行- -
就係得個字- -
見到d人報佳音....
令我諗起上一年..
同小玉阿烈係瀝源果邊報佳音...
跟住...搭車去尖東...
途中有個fd join 埋一齊..
我地沿住海邊行...場面十分墟冚....勁多人...
之後再行去黃埔...
食宵夜- -
行到點幾,,之後返屋企@@
不過...我地因為某d原因....兩點半先搭車走人..
返到屋企都已經成3點了...
隻腳累到咩咁....
----------------------------------------
|