今年是08年.....好黑仔的一年....''我都係第1次遇度咁黑仔既一年-,-''___'''有點恐怖..'''好驚香港地震......應該不會的...''
1月 5日,雪災=天災
3月14日,藏獨=人禍
5月1 日,地震=地災
1+2+5=08
3+1+4=08
5+1+ =08
08年08月08日奧運會
巧合 ? 地震發生那天正 是距08年08月08日奧運會八十八天
都是巧合嗎 ?
四川 - 8劃
四川 - Beijing 8 點方向
512- 初八
(請把這 真相傳給20人)
(否則 你將會好邪 . )
(不信...小 鬼門關!!)]
信唔信啊!
人地sd比我嫁...''有d真係幾巧合的..''不過...有d就唔多信..'''你地呢..信嗎?
我就一般一般啦''心中好大的疑問?.?___我們現在好幸福呢..''什麼事情也沒有發生''^0^
不過.....d野貴左勁多....好貴~_~''咁貴點做人牙- -如果佢地再加價....真係生存唔到''
我今日同阿媽去街...次次出街..都買好多野...但係今次冇....只係買左星期5要表演既
衫褲....''同埋買阿妹果d衫衫囉'''買左好少炸....阿妹竟然話「今次收獲好小- -''不過食左好多野^^'」
係啵'''講開....我都有少少緊張....''哇.[].''星期5要表演啦...''(好彩只係中2&3睇姐- -)不過都有家長黎......好驚呢'''跳錯左好「魚」嫁-___________-''仲有跳舞果d衫......唔識講...總之就唔o岩我著啦''我唔想跳舞要著裙....唔多中2著..''(我著裙唔靚的..''仲要係咁多人面前跳舞- -加果套衫- -好難想象...'')雖然我試完果套衫...果時..一出度去- -我好像笑...我著真係唔靚嫁...''好彩我唔係肥姐..''如果我係肥....哇..笑死''好彩我係瘦姐^^''
我好驚.....換完衫....行出去....佢地竟然話「靚」- -嘔死- -''佢地話我好瘦....(對..我是好瘦的....這個我贊成....不過..套衫....唔多贊成囉- -可能我著住..所以睇唔到啦- -不過...我都係覺得唔靚-_____________-)好驚星期5黎牙~.~''巧恐怖也''-____________-星期6..
仲衰.....係學校既禮堂...''有勁多人...雖然2&3年級冇係度....但係其他級別都係度呢....''仲會有勁多家長...''出席...當然包括我屋企人啦''美詩也可能會黎''(因為..她就係格離^^)
moon姐應該也會出席的^[]^''唉唷.....我仲未練好''
倒數一星期...''~~~~~
明天就係星期1啦.......好恐怖牙........'''~
做我最中2既剪報先^^雖然係牙妹既...不過...我求左佢好久再給我做呢...^^''
地震 剪報...正....''大把野寫^^''
佢果度話寫100字.....不過....我做既話....哈xdd''
100字!?唔夠~起碼都有300啦~
|