QOOZA 寫日記 會員中心 qooza論壇 logout/in
暱稱: 穎仔
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

2007-03-27

2007 年 3 月 29 日  星期四

 今日係第一日考試,係中文同Maths,我覺得好驚,

但對於怡仔同小芯黎講係簡單到無人有.今日既中文同Maths

都唔係話太難,最慘係考Maths果陣個圓x壞壞地,

唉,都唔知點好!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 lcw12 的日誌)


yantommy 於 2007-07-11 01:50 PM 發表:
幾時打新架
等到唔耐煩喇\口/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokyeeip71 於 2007-06-24 09:44 PM 發表:
今次考試都完左喇,
仲係顯示梗上次考試既日記,
好想體你新果d呀!!
你幾時打呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



細妹 於 2007-05-25 01:33 PM 發表:
我幫你整到係咪好靚呢!
仲幫你整左少少野
自己發現la!!!!!!
遲d再整d野俾你la!*.*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



喬姐 於 2007-03-30 09:08 PM 發表:
唔緊要,只要盡左力就得架啦!
唔好太在意!
努力,frighting!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 lcw12 的日誌 ]