今日又係咁同啊媽食完野又番番屋企開次打機打到2:00 上qooza想睇下點有音樂全日係到睇點知冇勁火...勁係到 問人問到人地到唔知..咁咪自己睇多次.哈.得左.仲有好多野 新左.勁開心.e幾日.日日係屋企on99冇咩好做得打機 悶到死死下..得閒add下我啦^.^(msn) thx 唔講咁多 88 by:華華 我要番番田徑啊
琴日聯校,睇到田徑d人跑得咁勁真係想入番田徑啊.... 我咁次入番又怕比田徑d人話我玩玩下..真係唔知番唔番好 又怕佢到叫我唔好番,好想番啊.--.唉...... 咁日一起左新同啊媽去食早餐食完番屋企打機打到5-6點 食野...食完又打果...真悶......咁日勁悶.冇野做 想add人又怕人唔得閒-.-真可憐.... 有冇人可以係下午果陣同下我add....勁悶啊 唔講啦88&ws......(閱讀全文)
今日有個人勁煩一放學叫佢咪用野打我佢仲打煩到死唉...... 同芒芒仲有個fd去左幫佢買天日的野食到唔知佢係咪買 要左又放番,知後買左d野飲,知後又番番學校同淫蟲 芒芒等小明佢地知後係學校同佢地玩捉 玩到5:00走人去左大圍同老豆睇醫生要等6個人咁我咪去買野,知後番番去佢到 佢入左去我轉左位,佢出左我咪走,番到屋企仙知頭仙買個個野係果到-.- 白白冇左10$唉.....勁唔開心算啦天日買......(閱讀全文)
咁日放左學同芒芒去左沙田買野買完冇野做番番學校 又係好悶玩到5:00走左咁日勁悶又有小小唔開心 唔講啦~88
咁日番左啦e幾日到勁勁勁勁勁開心同個妹係到玩 玩到全人類到係到打我-.-勁9到唔會好嬲我到有打果佢地 真係笑死我我同個妹玩佢想打我又打唔到我閃得幾快...哈 咁次我打左好多野咁次係我打左咁多次qooza的仲多野打 好開心....走果日真係唔開心....好想住多幾日....係hk... 算唔講..
88  ......(閱讀全文)