我明明係一個
只係睇女仔樣既男仔...
但係呢排我變左囉.
唔知唔知因為要管論壇既原因
做咩決定都要理下唔同既人既諗法
但係有D偏激既人真係好難頂
令女都可以係D令人頂佢唔順既人
而家我睇女仔..唔會淨係睇個樣啦..
我係唔係成熟左0.0?