峰: 今日係黃文俊大大既生晨
12點幾既時候樂同俊上左黎換衫-.-"
食完野之後去左唱K先 邊唱邊等
之後唱啊唱啊唱啊唱啊唱啊唱啊唱啊X100
再之後就去左<<黑店2>>食野
食完之後去左打機
打到7點準備番屋企戈時神樂話冇$坐車,之後同埋烔一齊行番去。
P.S.補番一句黃文俊大大生日快樂﹏