今日我打 潘佬唔係到既第5日 今朝同熊貓食早餐 之後送佢到地鐵 自己番屋企 仲以為佢會同我食 3點開始唔食野 等等等 等到8點 佢先同我食 佢仲以為我嬲左佢 死蠢真係死蠢 幾時都唔會變 送佢番屋
剩係得老婆妳先聽得明我係電話個d"EE哦哦" 死蠢唯一優點