-
clock:)
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
海棉寶寶:)
每月文章
文章分類
全部 (48)
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 423
今日人氣: 13
累積人氣: 1853
angeltungbb:)
http://blog.qooza.hk/angeltungbb
apple:)
2010 年 6 月 10 日  星期四   晴天


2010-06-10 分類: 未分類

今日....約遲左半個鐘....

原來相差半個鐘可以有好大既分別嫁..

又冇車啦....又多人...:p搞到我遲到:(:(

所以我好內疚...又唔開心呀:(:(

上is既時候..我諗住最後一堂企下啦...

點知就就傻傻地...比本書我...我又內疚多次啦...

就就真係好呀:p:p

中文既時候...我拎左支pooh pooh 鉛筆...好得意呀:p

上數學堂既時候....知道原來曾sir今年係最後一年係度教呀..有d唔捨得

不過係數學堂既時候有d傷心呀:(:(

好彩我引得住呀..唔係既話我喊好核突嫁嗎:p

大家唔好唔開心啦...我一定會努力既..

如果我唔再起c班都唔好唔開心呀:p

我唔係c班...我地都係好朋友呀:p

最後我抬哂d書番屋企...真係好重呀:p不過冇問題呀..

最後都番到去啦..不過散哂..

最後祝大家考試考得好呀:p

呢句係比我既就就既:p

p.s我愛多次就就呀:p

今日比埋我既可樂

p.s我愛可樂呀:p

祝可樂考試之後成功啦:p:p






訪客留言 (返回 lee2046 的日誌)


conanh 於 2010-06-11 02:38 PM 發表:
唔冇走啊!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好啦...為左就就...我努力啦
Posted at 2010-06-11 03:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kelvin_if 於 2010-06-10 07:01 PM 發表:
真係咪走!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好啦..大家加油
Posted at 2010-06-10 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



halox2 於 2010-06-10 06:19 PM 發表:
WOW~ 好SWEET 呀...老婆...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇呀...邊到有呀???
Posted at 2010-06-10 06:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tungtungvov 於 2010-06-10 06:15 PM 發表:
唔好走:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好啦..唔好唔開心啦:p
Posted at 2010-06-10 06:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lee2046 於 2010-06-10 06:11 PM 發表:
我留果d野..哈:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angeltungbb 於 2010-06-10 06:10 PM 發表:
:(((
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔比人睇到呀嗎:p
Posted at 2010-06-10 06:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angeltungbb 於 2010-06-10 06:06 PM 發表:
我呷醋呀!!:(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]