今日係課室上堂,,劉映彤"]] 又係聽唔到D宣佈...好大陣像\\*
副校同校長都上左黎問我地聽唔聽到宣佈`?!
MUSIC: 落2樓果陣,,見到2D果D英文小班...婷婷呀!=]
又是唱歌..聽果隻碟* 好難聽呀! 成班係度笑...
MATHS: 一入到黎就罵人..好恐怖" 又話個個都做得好差...) 但係好多人都B+
PTH: 老師講段文俾我地聽做工作紙...但係我聽唔明-3-
CHINESE×2: 又係做D修辭工作紙*
ENGLISH×2: 終於講到劉翔喇! 分組活動,,好快就過喇:)
I.S: 講左少少野,,同做左一個實驗''
放學同婷婷&嫻去左商場行左一陣**=]
跟住姿姿又放左喇! 同佢去左實惠買磅..佢買左99蚊呀! 我買左對鞋拖鞋...$55``
返屋企..功課" 唉...突然好似多左好多咁>.<
聽日又要返SWIMMING TEAM游水喇!! =/\=
要練多D喇...要快DDDDDDD=]]
換了歌歌...係
黃玉榮+喬恩既2 sweet
好好聽的=]]
|