今日有小小落雨,,唔駛企操場*=]]
ENGLISH: 終於唔駛留係課室聽果個MRS CORNER講野喇!!`XD
落左WE HOUSE,, 做R&W...好容易_"
VA×2:: 入到去係咁聽果個MISS賴講野,,係度扮兇...><
罵我地... 不過都俾我地自由坐:)
宗教×2: MISS蘇教...佢上年去左讀書,, 係學校教左十幾年喇!\\*
佢好好人..低FORM只係教我地一班..8年冇教過F.2*=[]=真好彩``
中文:: 開新書..講文言文`` 教得好快:PP
I.H×2.: 冇啦啦帶多左個老師黎上堂..上MISS HO堂好開心呀!!
俾佢叫左起身答問題...答過幾個字" 就有得加分喇!=]] 好好人呀=\/=
THEN放學...諗住返泳隊"
但係因為太凍同我要係今日之內做晒個關於AUS既BLOG...
所以就冇去..袁SIR仲派左張規則俾我地"}}
又要我地係星期四之前整好個學界証...=33=
做BLOG做到5點幾..之後呀沈同庭庭黎左我屋企搞埋D BLOG既野...
今日冇功課做,,好野!! 
|