去完Beijing返黎啦
係Beijing個度好Cool 果度既十幾度等於香港既一至兩度
其實之前自己都去過一次 今次主要去係跳舞 上次主要係玩
係Beijing個度個d洗手間好臭同埋好污漕 yuk!!!
我睇左Beijing個度個d人上堂 個d人真係好勁不過我一定可以追到佢地架
個度個d的士司機好離譜 明明就唔識去個個地方 都唔同我地講 係咁兜路
我係個度識左好多朋友牙 好開心
希望有機會既話可以去多次Beijing