| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
| 2009-05-28 |
分類: 未分類 |
25/5 星期一
太耐冇打啦......
星期一 又係上埋d無聊堂
時間過得勁慢.......
到左放學.......我留完堂....
唔見左金金....即刻衝出學校
打比佢...點知佢就黎番到屋企- -
之後我去佢屋企留下搵佢...傾計
約左佢星期2去游水
26/5 星期2
係學校冇特別時發生
放學....健身健身
點知呀sir冇啦啦請食kfc
金金又係比呀sir 請食kfc
咁岩...買完kfc又見到金金佢地行緊過kfc喎- -
之後健完身..食完kfc 就送金金去搭車...
之後同羅羅...金金....呀樂 去游水@@
勁累呀...不過好開心...可以同金金游水 hehe
27/5 星期3
勁累的一天
今日....小丸提意去游水
本來....勁好太陽呀.
點知到左1點中...
係咁落雨.......2為冇得去游水啦
點知放左學又冇落喎
之後羅羅打黎話唔去得...
金金又話唔去啦....
之後我就去左打牌....點知金金on左 msn等左我1個幾中
sor呀 金金 我唔知你等緊我架..下次你打比我啦
到左7點 小丸冇啦啦打黎話....得我地2個都去啦...
之後我用2分中 換3....衝落街....行左一陣 就打比金金.
問佢去唔去...點知佢會去...超超超超超開心呀
之後游水完....去食野....金金為左減肥......
睇住我同小丸食得好開心@@
點知佢隱到!!! 加油呀金金.....祝你減肥成功!!!!!!
|
| 發表時間:2009-05-28 12:41 PM [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 14 | »
|