| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-09-27 |
|
哇!!!
勁耐冇打過qz啦!
今日我本來要8:15起身架`
點知尋晚唔記得教鬧鐘喎- -
工人叫我又聽唔到喎- -'
DADDY又返左工喎- -"
MAMMY又未起身喎==
呀婆又返左教會喎=="
跟住MIMI姐8:40打黎吹我落樓`
我先知自己唔知醒==
起身之後`
我淨係用左5分中多啲啲咋`
就出左門口啦`
新紀錄呀`
最快個次都係15分中咋!
哈`
好彩都趕到班車姐==
返到學校`
MISS FUNG叫我比自己個SAXOPHONE比個FORM 1仔`
跟住去禮堂拎個新既SAXOPHONE喎`
一開個盒`
勁閃呀!!!
哈哈!!!
好正`
呢個SAXOPHONE既色又金又銀`
個盒又靚又輕`
吹個時又唔走音`
手感又好喎!!!
超正呀!!!
仲要係MISS FUNG自己出$買`
我唔洗出$架!!!
多謝MISS FUNG!!!!!!!!
|
| 發表時間:2008-09-27 06:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
回.....
回左啦~~~~~ Posted at 2008-11-05 06:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
david7 於 2008-09-30 10:32 PM 發表:
cM,
|
|