| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 26 日 星期四  |
| ms tang 凱旋回歸 |
分類: 未分類 |
好開心丫!
mstang番左黎∼
佢無乜事啦
見到佢...無事
我都放心晒
我地同佢講話...
去左探佢
但係搵唔到
佢已經好開心
見到佢仲有d想喊
d眼淚要掉出黎啦!
忍住丫
佢原來係系 4樓
oh!
我地上左7樓
佢話係外科
點解係既`唔係內科咩!?
算啦!
最緊要佢無事
ms tang
i love you!
哈哈xd
多左個丫哥丫!
為左佢走!?
值得咩!?
佢...
蠢到成隻豬咁~
俾豬更蠢
又唔做主動
見到你地咁...
oh my god
我唔知講咩好~
死人頭
你唔係中意佢既咩
go啦!
go ahead be the best
唔通你就唔可以
當為左我地
佢
你
or
任何人
而主動一次!?
|
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 132 | »
|