無辜受害的我呀
前幾日~我細佬瀲到我阿媽勁嬲!
佢又唔溫畫.成日掛住上網睇小說.系學校到又比人發現左抄功課...
我阿媽里幾日都比佢激死啦!
所以佢嬲得制...一怒之下~剪左條滑鼠線
而家搞到我用電腦都要去圖書館~
不過好彩...里個滑鼠係old嫁~新果個之前阿媽為左唔比我細佬用電腦?埋左-_-
我而家系圖書館呀!想上下msn都唔得呀~上唔到個網.圖書館d人封左/
媽呀!我要滑鼠-------