同2D相處左差唔多3個月lu~
希望快d有班會活動'
11號競技日喔^^
好似好好玩咁...
太多人玩滕滕震'
我抽唔到丫=[
希望2D會團結啦'
----------------------------------------------------
就黎UT啦!
今日開始左溫書'
好乖丫xD
成日留系屋企'
無出街...
溫左4個鐘書'
英文...唔係咁識'
唔知點用present prefect 同past prefect
好難丫~~~
IS...
背野'
背左D'
但係唔係咁記得'
UT 加油丫:)
I
|