終於做哂d作業了,多謝細妹你地既支持,令我在短時間內完成數本,十分感謝!!
今日又搵左好多琴譜,不過........
全部都係唔識彈
放左暑假一個多星期了......仲係係琴行天天對住部琴,人會死啊
對住部琴都算了,老師仲要我睇埋我弟弟彈sight reading,佢唔彈,
激到我死死下,吹漲哂!!
(你地做哂作業未呀,未就要加油喇!!)
好久都未上過黎了
今日天空有很多大烏雲,害我不能練波\ - /
明天就要長笛表演,要加把勁了
也是一天忙碌的日子
要備戰了,.....千與千尋........
我一定要練好佢
加多句,你咪當我lulu喎!
88 go to sleep now
今日music未考到我,鎮哥彈得好勁成7mins,我先得個2mins唉
ih左耳入,右耳出,咁點得呀....要打開耳朵
va俾姍姐ta佐本野,好彩我身手敏捷拿回
之後同laitat singing,袁綺x話畫幅畫畫得beautiful very happy,第一次俾人讚畫功好
係午休玩追逐,放過我啦沒氣啦,好hot呀
之後早退,睇doctor.........
丁頁,頭先打打下x線,又要再打過
今日好鬼cold,隻手同冰無分別
一路彈琴一路震走哂音,好彩無俾人呀知呀draw! 之後又有人到我家為鋼琴做身體檢查
好彩落咗街,唔係個較琴c,會check琴又彈幾首歌
雖有歌聽,但被mother度呀知呀draw! 都幾慘架
金句:你唔好係度呀知呀draw!
今日好無奈咁過佐一日
呢句有點.....
仲有咩講呢 呀!今焦練完波林住回家打機
點知老豆玩緊... 俾佢玩到無電
之後拿去充電林著一路玩一路充 點q知老豆返工拎走了
無得打機就上綱 點知阿媽又拎去打牌(yahoo)