第1次聽歌聽到喊...
今日好乖,溫書...
溫書除左要有書之外仲要有歌聽。
之前dl 左d歌未聽...
其中1首係nice to meet you。
呢首岩岩dl 左之後睇住歌詞咁聽左1次,
冇乜特別既感覺,
因為我仲未消化倒d歌詞。
今日聽,喊左。
雖然nice to meet you係身為大學生既盧廣仲作俾佢既大學同學既(我諗..),
而且我只係1個中3學生...
不過硬係覺得好傷感的。
1路聽1路諗起emily、陳婷婷、小貞貞、電眼、飛飛...
唔知到我地要分別既1日,我可唔可以忍著眼淚說:「很高興能認識你耶 我最親愛親愛的同學」呢?
|