| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
可爱的周六!  |
分類: 我的一家 |
可爱的周六!
周六是我的至爱,因为刚忙碌完五日,开始休息,休完今日听日仲有一日,所以系特别可爱架!
八点几醒左,系床上栏到差不多九点,起身,食早餐,然后照旧——同阿妈去买菜。已经系一个习惯了!
买完番黎,又开始工作,月尾了,下个月要交信息、交点子(呢两个系必须的工作),仲有,我希望可以写一篇论文(为左攒稿费阿嘛!哈哈。。。。)
于是我打开电脑,玩下“疯狂火箭”先,自从“面包”走左之后,我一开电脑都会忍唔住玩下先(好惨呢!)
差唔多12点,阿张打电话叫我去饮茶,于是就出左去,出边好猛太阳啊!
饮完茶差不多2点,谂下谂下,不如同阿妈去下“大福源”啦,拒琴日话想搭免费车去,不如叫阿张车我地啦!
于是一家人一齐去左大信个边
商场好热闹啊!真多人行街呢!
我地行左2个几钟,脚仔有少少累了,买左D也食就准备番去了,点知外边落雨哦!于是阿张叫左我地去车库等
番到屋企训左一觉,起身又出去食饭,食到8点几先番,滴起心肝,开电脑,做下也啦,无咩时间了,点知又玩左一阵“疯狂火箭”
总之,周六系最可爱的啦,可以随心所欲做好多也!
|
|
|
你小心d會交吾到功課呀= =||| 一d自制能力都無,唉~~~~XD
|
|