今日嘅一日,
中文,同吖曾玩,順便望靚女,(Miss Lo,)
英文,分組溫書,同富士山一組,
狂比佢鬧,sad...
科學我個靚仔佳sir冇返學,超無聊咯..
歷史呢,明明我就系識,最後的審判我以為系最後的晚餐,寫左達芬奇,哎哎哎,我知系米開蘭基羅,
跟住Lunch,冇野食,好彩ar so 比我食炒飯,,唔系嘅話肚仔餓. 嘿嘿嘿;)
地理通識狂玩誠實與大膽,好搞笑,
跟住放學,返屋企,
返到屋企吖媽話屋企飛左只鸚鵡,
我睇左超得意咯,
好中意,~~
恩,打到呢到啦~~
記住,留cM
'