其實分開了很久了,但到佐今日先發現自己真的還没有放下~今日念翻起同佢既野,個心還是不舒服的~
其實我真的接受不了事實,他離開我,我接受不了,更接受不了新的她~我念,如果真系分開,没有一個她,我還是會舒服D!~因為我從來没有念過他會找一個她~我一直相信他不會離開我而穩另一個她~即使他講幾多次話驚自己會支持吾住,但我仍然系相信佢既.我相信佢對我既愛~但每個女人聽到自己心愛既男人同其他女仔好好都會呷醋,因為每個女仔都系一個醋酲!但那寫都只系呷醋,並不是不信!因為我太相信你對我既愛,所以我毫無保留甘付出,因為甘樣,所以搞到一發不可收拾!所以先搞到依家分開佐接受吾到!但接受吾到又如何?因為事實就是如此~
我真的覺得自己系一個一D都吾識拍拖既人咯~我吾識得表達自己既情緒,所以搞到佢好辛苦~一切都系我既錯.......我吾應該去拍拖~
因為愛,所以就應該選擇離開~因為愛一個人,就是要俾幸福佢,要令到佢開心~我已經明白哩個道理,所以我已經選擇佐離開,我已經選擇佐吾再穩佢,因為我好聽佢話,佢叫我劬好穩佢地,所以我無穩過~我已經做得很好~我自己也在努力改變~只是佢再也看不見罷了..但一切都變得無所謂了,所有野對我離講都只系一場夢~一場既完美又可怕的夢.......
愛他,就放手吧~讓他擁有幸福吧.....
|