今日又同傻豬嘈lu..
不過又唔係好勁果隻,,
只係好似討論咁.
成日都同傻豬嘈埋d我地唔會知道既野,,..
又時真係覺得好無聊-.-"
但係又好似幾好玩..
今日我地第一個話題係...
克人憎既人=[
佢話:有人打佢同佢d fd小報告喎...
我問:係咪女打佢小報告..?(某:認為女仔會公平d)
佢話:係男,女仔唔會打我地小報告..!
我就覺得好奇怪..咁我咪問佢lo..!
佢話:女仔同我地好熟,,唔會打我地小報告..!
究竟佢地熟絡到咩情況....
我唔知道.!
為何你常常也要我為你流這麼多悲傷的淚水..
你能知道在我心目中是多麼在乎你嗎..?
但你還像小孩一樣,,
快快樂樂地生活著..!
但這就是我的夢想,,
如今夢想已實現...
那..我還留左這兒幹嘛..?
|