// -->

 

 

 

2006 年 6 月 5 日  星期一 晴天
又有咁多野--唉--六年級

今朝又送車尾--好彩有小巴--咪即上LO--點知一開車--落大雨--但好快就停左--估係過雲雨(張敬軒--==")點知又落過--仲大D TIM-唔記得帶小西(三蚊遮..)--好彩我呀媽充滿母愛--俾左佢個把我--之後返到去--早禱之後竟然冇耶穌講(宣佈..)上到去收完功課--好快就俾小西叫左出去講豬皮--講完--台下傳黎一陣噓聲(兩個未--失望''係我失望'')音樂考試--峰峰考先(補考)佢E家先走黎話唔識--不過都好正常--佢十堂有11堂唔帶笛--識吹話佢好野(我知你有睇--咁薑聽日打我)--之後樂樂(饒老師--我呀姐咁叫佢)就叫大粒墨示範--吹之前係到扮勁--唔睇譜(其實有--不過冇字)點知一吹--唉--唔好提--我都順利攪掂(我知有D人實講番我--冇所謂)之後電腦考試--傑傑(20號)超唔掂--咩都唔識.......我就當然好怏喇(9成攞A)--MISS LEE堂冇乜野--最好笑都係朗朗做幾次'古LIE'--小息--峰峰原本要留堂--點知又話咩因為飲茶--唔洗留(冇問清楚)之後我又唔知點解--話係惠康'埋單''--小西堂--成堂默豬冇野--THEN要'煲冬瓜'PEN(不)試--OK喇--係併音唔識--之後口試--考埋--小息--我叫劉X晴(好似有個花名--唔記得)俾佢飲緊個包野我--點知佢真係俾--仲狂叫我飲--我考慮緊既同時--唔知邊舊粉餅--'罐'我飲--之後又唔知點解包野係我到--又唔知點解--楊怡'吱'左落我同27到濕左小小--咁27咩脾氣大家知--佢會做咩大家都估到DD架喇--佢同楊怡'纏綿'之際--我反擊--吱番佢--佢濕埋--濕邊到--濕成點--可以問小雞雞(因為佢睇到)-之後上到去--戚袋袋(6號)話俾我知--峰峰踩我個位--同埋睇我本紀念冊(大家自己搵佢喇下)--我咪告佢LO--最先唔認--但係衰左--就拖人落水--衰埋(冇Q用)--之後三堂對住把遮--有D爛GAG位--好似--佢唔知做咩冇喇喇話士多啤梨蘋果橙--等--------

 

刊登時間︰2006-06-05 03:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

leetsunyin
暱稱: 基路亞
性別: 男
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
停打日記.....十幾日廿...
第二day
加拿大-我黎喇!!!
飛喇!!飛喇~~!!!!!
珊珊註冊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單