| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 31 日 星期三  |
| 2010-03-31 |
分類: 未分類 |
今日ut終於完左啦..
ya
第一日考eng同中屎
eng做唔哂
唔好提..
中屎寫到揪根..
隔泥條abm
一隻字都冇寫
我同小明寫到揪根
佢就唔寫-3-
之後第二日
考maths同ls
maths差d做唔哂..
之後
剛剛先開始做long q
佢就話
得番5分鐘-3-
之後
好采得兩題
幹葉圖唔知咩事
做左四分鐘-3-
之後
最尾果題
我覺得係全份卷最易一題..
考泥考去都係果d嫁啦..
唔係咩咩x(1-咩%)
就係就咁乖嫁啦..
個題目又唔難wor..
於是
a題
做左15秒到
b
做左5秒
c做左10秒到..
岩岩好做完仲有10秒剩-3-
哈哈
好采最後三個都岩..
之後
ls
痴線
無可能做哂-3-
除非果d
寫慣草書ge人-3-
之後
今日
中文同is
中文易到咩咁
成績就唔知啦..
之後is
份野
同中文..
差咁遠-3-
難咁多-3-
好q多都係撞..
考完試放假真係爆正..
哈哈
之後又有個camp
camp完番泥
打班際
之後今日又參加左社際羽毛
haha
不過
最慘ge都係派卷-3-
希望呢個假期玩得happy啦..
哈哈
the end
請比cm
|
|
|
SCKY 於 2010-04-08 04:48 PM 發表:
我囧了... comm3nt`!
|
|
|
做maths你計時架- -? 咁堅既xd comment=]
|
|
|
lam729 於 2010-03-31 11:17 PM 發表:
|
|
|
CM~份I.S*L.S&Chinese History做到我PK Lor~~~>w
|
網主回覆
點p法-3-Posted at 2010-04-01 10:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KiuX 於 2010-03-31 05:06 PM 發表:
cM` 70%呀~!
|
|
|
man97 於 2010-03-31 03:31 PM 發表:
c0mm3n+
|
|