您已經停留了
=-.=
文字
leewaigrass
暱稱: LOK
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-11-03
2010-11-02
2010-11-01
2010-10-30
2010-10-29
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 586
今日人氣: 2
累積人氣: 2994
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 19 日  星期一   晴天


2010-04-19 分類: 未分類

 今日6點起身

之後番到去打籃球啦

之後

第一二堂

eng test .....

35/59...

本來全部岩哂..

佢原來話要寫埋數字..

搞到得番第一part岩哂..

小息..

陪tommy去搵ms lee..

講轉去acc果d野..

我順便交埋二百字..

都唔明佢點解會轉....

之後

第三四堂

中文

悶..

五六堂..

中史..

自己做工作紙..

lunch..

食完野..

去籃球場啦..

打左陣波

之後清場..

點知

無啦啦問我地..

1b呢..

之後溫子如話..

冇帶pe衫..

果陣先知原來要打季軍....

-v-.........

超唔抵lo........

又冇人講..

之前唔知邊條仆街粉腸話比我聽冇得再打...

唉算..

都過左..

下年啦..

唉..

對2a炸...

之後最後兩堂..

maths

悶..

之後放學去左圖書館...

借左va本書..

之後番家...

真係唔抵..

本身有得打...

變左冇得打...

the end

請比cm






訪客留言 (返回 leewaigrass 的日誌)


apple1997829 於 2010-04-23 10:09 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twofour 於 2010-04-19 11:12 PM 發表:
唉,,流下x4個位講得岩- -
下年啦;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NicHolE1102 於 2010-04-19 09:49 PM 發表:

如果唔係實嬴
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JKMLUVJIN 於 2010-04-19 08:01 PM 發表:
cm for u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heimie0306 於 2010-04-19 07:27 PM 發表:
我都唔明點解培培係都要話acc輕鬆
好唔抵..就係咁就將個季軍拱手相讓;
但如果打到季軍;對邊班?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

2A
Posted at 2010-04-19 07:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



man97 於 2010-04-19 05:42 PM 發表:
我地果班第一場就唔記得左帶P.E.衫囉..
仲唔抵-33-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我地呢場有信心拎到季軍的哦...
邊個唔抵d...-v-
Posted at 2010-04-19 05:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 leewaigrass 的日誌 ]