今日
8點半先起身
1點半到由沙田番到泥
同智障去食m記
然後上菇神家..
之後
搵左d食譜
落去同佢地打左陣籃球
去惠康買料
係度癲左陣
買完野
番上去
整果個不倫不類ge所謂班戟...
整整下
我地四條友都冇心機整
入去菇神部電腦打左一個鐘定兩個鐘機
再整過
最後整唔到,,,,
再打多陣機
5點幾
都未整好....
最後
決定去智障家再整過
菇神家乜q野都冇-v-
應有盡冇...
之後
我同智障臨走前
搵番多個食譜
整楊州炒飯
1分鐘落到去街
2分鐘飛奔搵的士
s型咁跑過幾條正在紅燈ge馬路(係十字路口-v-)
最後去到大興打的
飛去智障屋企
買左叉燒同蝦米
上佢屋企
整整整...
整左半個鐘到
去到6點9
最後同佢整埋個powerpoint
7點3到走人
一落到去就有巴士
真係好...
好耐都未試過咁好玩ge一日...
哈...
不過好攰...
仲要寫反思-v-
番到去
自己買飯食
陣間去燙衫...
the end
請比cm
|