今日一起身,,
勁無聊,,
因為冇野可以做,,
又吾想做功課..
因為下晝就同Dido去圖書館借書啦,,
到左11點到,,
吾知點解睇番龍咁威2..
雖然睇過好多次,,
都幾好笑...
到左1點半,,
出門口,,
到左尚德商場,,
因為未夠鐘,,
所以行左一陣,,
點知想去ok果到等果陣,,
係自動電梯見到Dido,,
原來佢早左到喎,,
點知我去左行商場tim-.-\
跟住我就同佢慢慢行去圖書館,,
就黎到果陣,,
見到一隻狗仔,,
好得意架,,
佢見到前面個姐姐,,
好似想過去欖住佢咁呀,,
仲用兩隻腳呢企tim,,
點知原來見到我同Dido都係咁喎,,
好Q呀...
到左圖書館,,
本來已經用左電腦去左搵架啦,,
點知d書好似有腳咁,,
搵左好奈知搵到...
借左書之後,,
去左新都城果面行,,
仲去左睇倉鼠tim呀,,
記番起之前養既倉鼠tim呀,,
好掛住佢呀..
返到屋企,,
變番晒無聊...
又吾想做功課喎,,
唉,,,
都吾知點算好...
|