一月二十號,我隻手比劉達軒整斷左(其實佢都係好細力,只係我隻手易斷),然後就落左去醫療室,之後更加call埋白車,車我入廠
醫生叫我住院一晚,我心想,骨折都要入院?又唔係好嚴重..........不過never mind,住咪住!!!我係11號床,左邊o個有位阿哥,31歲,個樣好像少林足球內的''醬爆'' ;而我右邊o個位阿哥,41歲 兩位仁兄都係因為踢球整傷,而且兩位都好熱情,成日同我傾計,又好照顧我,除左醫院d飯少d之外我入院的時間幾乎係全美,唯一唔好既係對面個阿伯好多粗口............
住一晚之後,我就出院,而且唔洗打石膏,好正
出左院之後去左食下午茶,番屋企
之後o個日,我阿媽話佢隻手甩臼.........真係"好運"!!!
|