hehe~~*
國慶日快樂牙大家.....*
post番琴日d相相先....
去bbq....有個bb同我玩...好cute!!!
HAHA~~*
今日番學好搞笑....*
係學校見到個中一既男仔!!!
個樣勁似justin""""好搞笑....
又細粒....到我心口咁上下....*
同佢玩....佢問我:::你係咪想拎我簽名姐!!??
哈哈~~~超可愛牙!!!!!!!!!!!!!!!!
下次影完POST佢張相出黎先,,
之後放學去左練打鼓...WAKAKA!!~~
練左個半鐘....之後去食壽司^^
之後就番屋企LU.......=)))))))
PS:::::::聽日有街去,,YEAH!
普通的1天....
嘩~今日真係普通到唔普通!!=0="""
因為係冇發生過任何事...*
同埋係唯1冇影相既1日=]]]]
聽日有相嫁喇....hapi*
今日都係有小小好似唔係咁舒服.....
所以放學番黎訓左3個鐘= ="""
之後就食飯....打日記....*