今日做哂D功課 xD
超開心的說-V-
依加好hapi耶 =)
心情好放鬆 :]
今日做完功課之後
令女choi就同Ar LinG,鄺婉黎我屋企做功課
走左一陣
choi就上左線
之後就同佢chAt
跟住就做左佢個10 Q
岩左7.5題
果0.5題搞到我想殺人[]0[]"
我話佢令女姐.,佢就扣左我0.5 -0-""
耿耿於懷中xD
我手偶果個材料都唔知被我擺左邊-_-
死得*0*"""
有冇人可以help下我T^T
呢幾排唔開得電腦T.T
baD .............................
本人呢排患上左一種病,
叫做
"太樣衰"
本人並有一種罪
就是
"影響市容"
xD
|