正ah...
講返琴日先~~
我,蔡明 and生去skate
個skate係從1pm start
去到4pm
我果日
玩得好high
向就黎走果幾mins
就喪b今溜
差D就fall down
---------------------------------------------
蔡明:
你要學先識嫁
你唔學
點會色牙
trust me
u have to learn ah~~
唉
唔講boys
就講girls
妖佢地
成日影影影
影咩牙
痴線嫁
after skate
我地D boys去citywalk and荃灣廣場
走黎走去
跟住去味千食dinner
跟住
去5樓果個park
我地三條友
坐埋1張台
就傾計
傾咗many things
咩都有
傾咗30mins
跟住
我地就散la
就係今多
bye lo~*
|