
help me 牙..><
我唔想返學牙..><
點算好牙..><天日就返學啦..
邊個可以help me 牙...=.=
一諗到天日就要返學..個心就有好多..好多個唔願意啦!><"
d功課仲咪呼做曬嫁..><點返學牙..><
雖然唔係天日交..但係我都咪做牙..><
今日只係做左英文作文咋...><
仲有mathe咪做牙..><
時間真係過得好快牙..
咁快就要返學啦..
真係好唔like間學校d人囉...好撚賤嫁...><"
成日都係到講人地..自己又唔係好人好多喎...
真係好撚黑人憎牙..><'
我恨不得想佢地(*死0)...)死*..死)*..牙...><"
PS:
諗起天日要返學都想喊牙.

|